Prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk
Názov spoločnosti: Marta Štefancová
L. Svododu 9,
085 01 Bardejov,
Slovenská republika
IČ: 44605137
DIČ: 1080306370
IČ DPH: SK1080306370
Číslo účtu SK25 0200 0000 0043 4041 7951, VÚB Banka
Kontakt: +421915745775
Otváracia doba Po–Pi 8:00 – 16:30 (Sob-8:00-11:30)
E-mail: info@pneudrive.sk
1.) O registrácii
"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo spoločnosti “Marta Štefancová” a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so spracovaním osobných údajov internetového obchodu firmy “www.pneudrive.sk”.
Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.
2.) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je vystavenie faktúry ktorý zároveň slúži ako doklad k objednanému tovaru). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Tieto obchodné podmienky budú doručené kupujúcemu spolu so záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť, alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet a k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku je možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou a bude už expedovaná, môže byť od objednávateľa požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru vo výške 24€ bez DPH za celú objednávku. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého číselne označeného skladu je predpokladaná dodacia lehota tovaru. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade, alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade nie je možné vytvorenie objednávky (objednávok).
Kupujúci potvrdzuje, že je osobou staršou ako 16 rokov.
Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravcu
Prosíme o kontrolu zásielky pri prevzatí tovaru. Poškodenú zásielku odporúčame nepreberať.
Akékoľvek poškodenie vonkajšieho prepravného tovaru si treba všimnúť ihneď pri prevzatí balíka za prítomnosti kuriéra.
V prípade, že sa rozhodnete poškodený balík prevziať, je nutné ihneď s kuriérom spísať zápis o škode. Zápis o škode nie je možné spísať spätne, pretože už nie je preukázateľné, že k poškodeniu skutočne došlo následkom prepravy, a nie až následnou manipuláciou príjemcu. Zjavné porušenie alebo poškodenie tovaru si treba všimnúť najneskôr pri doručení zásielky. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť na mieste spísaný "Zápis o škode".
Storno objednávky
Ak urobíte storno objednávky pred jej expedíciou, považujeme objednávku za zrušenú. Následné vám do mailu príde vystavený dobropis k faktúre (ak bola už faktúra vystavená). Storno môžete poslať e-mailom na (info@pneudrive.sk) prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, a číslo objednávky prípadne tovar aký ste si objednali.
3.) Ceny
Všetky ceny sú zmluvné. V online e-shope www.pneudrive.sk sú vždy aktuálne a platné ceny v mene Euro (EUR) s výnimkou prípadov, pri ktorých dôjde k uvedeniu chybnej ceny viď ustanovenia nižšie v tomto článku.
Ceny uvedené pri jednotlivých produktoch sú konečné, t. j. vrátane DPH, prípadne všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí kupujúci zaplatiť, aby získal tovar, to sa však netýka prípadných poplatkov za dopravu, dobierku a nákladov na komunikáciu prostriedkami na diaľku, ktoré sú uvedené až v rámci tzv. nákupného košíka, a ich výška sa odvíja od voľby Kupujúceho.
Kupujúci však berie na vedomie, že konečné ceny produktov sa uvádzajú po zaokrúhlení na celé eurá v súlade s príslušnými právnymi predpismi, v špecifických prípadoch tak môže v konečnom súčte všetkých zakúpených produktov dôjsť k nepatrnej odchýlke od takto uvedenej kúpnej ceny, čo je dané práve v dôsledku zaokrúhlenia na celé eurá. Podrobný rozpis kúpnej ceny, vrátane centov, je vždy uvedený v košíku kupujúceho.
Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, keď nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi Marta Štefancová a kupujúcim, a to najmä v prípade, keď kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku systémovej chyby interného informačného systému www.pneudrive.sk či pochybenia personálu internetového obchodu pneudrive.sk
V takom prípade je prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk (Marta Štefancová) oprávnená od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo kupujúci dostal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku, o čom prevádzkovateľ internetový obchod www.pneudrive.sk. kupujúceho bez zbytočného odkladu informuje. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledovné:
• cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu či obvyklú cenu tovaru);
• pri cene tovaru chýba alebo je navyše jedna alebo viac cifier;
• zľava na tovar presahuje 50% bez toho, aby tovar bol súčasťou zvláštnej marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom a inzerujúcej zodpovedajúcej výške zliav.
• Marta Štefancová upozorňuje, že informačný systém www.pneudrive.sk
uvádza aj pri tovare sa zjavne chybnou cenou automaticky informáciu, že ide o tovar zľavnený, resp. o tovar vo výpredaji a pod. V prípade pochybností, či je tovar skutočne zľavnený alebo či ide o zjavnú chybu v cene tovaru je preto kupujúci povinný kontaktovať prevadzovateľa internetového e-shop www.pneudrive.sk a to buď mailom na info@pneudrive.sk, alebo telefonicky na tel. číslo -421915745775 a informáciu o správnosti ceny si overiť.
Marta Štefancová si vyhradzuje právo vyhlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzatvorenú, ak došlo k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu
zásahu správneho alebo súdneho orgánu, o takomto postupe bude kupujúci informovaný.
4.) Druhy dopravy verejnými prepravcami:
Tovar doručovaný prepravnou firmou GLS.
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!
Tovar doručovaný prepravnou firmou DPD.
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!
Tovar doručovaný Slovenskou poštou
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro.
Cena nezahŕňa žiadne ďalšie služby, pretože ich Slovenská pošta neponúka. Pokiaľ nebude kupujúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a predávajúci nemá žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať.
Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí!
POZOR! Pokiaľ je balík, alebo tovar viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná fólia, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie predávajúci zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne doručená do doby dodania ktorá je uvedený pri každom sklade individuálne nakoľko sa niektoré sklady nachádzajú v zahraničí.
O odoslaní je kupujúci informovaný e-mailom.(prípadne si stav jeho objednávky vie overiť cez info@pneudrive.sk, alebo telefonicky na tel.čísle
+421 915 745 775
Objednávka kvôli hmotnosti pre prepravcu môže obsahovať maximálne 4ks pneumatík či iného tovaru na jednu objednávku.
Predajca (t.j. Marta Štefancová si vyhradzuje právo na stornovanie objednávky(objednávok) ak si zákazník nevyzdvihne do 14dni od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.)
3A.)Osobný odber
Osobný odber je možný ihneď po e-mailovom oznámený o pripravenom balíku na vyzdvihnutie najneskôr však do 14 kalendárnych dní od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.
Inak si predajca (t.j. Marta Štefancová si vyhradzuje právo na stornovanie objednávky(objednávok) ak si zákazník nevyzdvihne do 14dni od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.)
5.) Záruka
Na e-mailovú adresu kupujúceho je vždy po odoslaní tovaru do 48 hodín zaslaný doklad o kúpe spolu s týmito obchodnými podmienkami. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade a v zmysle §620 Občianskeho zákonníka jej dĺžka trvá 24 mesiacov.
V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o počet dní od objednania tovaru do doručenia tovaru zákazníkovi. ako náhrada za čas dopravy.
6.) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci, alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu dvanástich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci, alebo pokiaľ predávajúci nepreukáže opak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
7.) Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a, jednoznačne voči predávajúcemu vyhlási, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť predávajúcemu oznámené najneskôr posledný deň 30 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od oznámenia.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 30 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný či opotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnej cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru
(náklady na prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
- na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 30 dní od prevzatia plnenia;
- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho;
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu; na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal;
- na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.
8.) Doručenie a dodacie podmienky
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Ak je to možné, všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
o Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
o Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.
Ako zásielku pripraviť
Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliacu fóliu, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k rozbaleniu balíkov.(balíka)Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 14 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).
9.) Spôsoby úhrady
Spôsob platby je možne si vybrať až po vyplnený dopravy prípadne ak si zvolíte tovar prebrať až na výdajnom mieste. Všetky spôsoby platby okrem dobierky sú zahrnuté v cene dopravy, ktorá je účtovaná 0,90€ s DPH za celu objednávku.
-platba prevodom na bankový účet - pri výbere tejto možnosti obdržíte všetky potrebné údaje k platbe na e-mail ktorý ste zadávali do objednávky.
Tovar budeme expedovať prípadne zasielať vám ho z externého skladu po obdržaní platby na náš bankový účet.
-dobierka - objednaný tovar vám zašleme prepravnou spoločnosťou a až pri prevzatí tento tovar uhrádzate v hotovosti, alebo platobnou kartou ak prepravca disponuje takouto možnosťou.
10.) Bezpečnosť
Pri platbe prepravnej spoločnosti platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure , podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru).
11.) Reklamácie
V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, prípadne prejavuje známky iného poškodenia.
postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu
odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. týchto obchodných podmienok.
12.) Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení problému, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom problému, prípadne označeným miestom problému.
Predajca čo je v tomto prípade Marta Štefancová (Pneudrive) nenesie zodpovednosť za spôsobenú škodu pri prevádzke predaných produktov taktiež nenesie finančnú zodpovednosť za spôsobenú škodu v prípade reklamácií (vyzutie a obutie pneumatík z disku a na disk).
-Výrobca tovaru si vyhradzuje právo na možné už neopraviteľné poškodenie tovaru pre zistenie problému k danej reklamácií a to buď na povrchu, alebo v samotnom produkte.
Ako postupovať
V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - “Marta Štefancová, ul. Bardejovská zábava 3732, 085 01 Bardejov”. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Len čo budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe.(Faktúru) Vždy prosím použite baliacu fóliu tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k ďalšiemu poškodeniu tovaru prípadne rozbaleniu balíka (balíkov). Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Prosíme ponechať si vyplnenú kópiu reklamačného protokolu. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky vo výške 24€ bez DPH. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne telefonicky. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.
13.) Poskytnutie zľavy
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk si vyhradzuje právo na akékoľvek dodatočné zľavy z dopravy svojim vybraným registrovaným partnerom.
Prevádzkovateľ internetového e-shopu www.pneudrive.sk (Marta Šetfancová)
Obchodné podmienky sú platné od 24.4.2024 až do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.