.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk
Názov spoločnosti: Marta Štefancová

 

L. Svododu 9,

085 01 Bardejov,

Slovenská republika 

IČ: 44605137

DIČ: 1080306370

IČ DPH: SK1080306370

Číslo účtu SK25 0200 0000 0043 4041 7951, VÚB Banka

Kontakt: +421915745775 

Otváracia doba Po–Pi 8:00 – 16:30 (Sob-8:00-11:30)

E-mail: info@pneudrive.sk

1.) O registrácii 

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo spoločnosti “Marta Štefancová” a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so spracovaním osobných údajov internetového obchodu firmy “www.pneudrive.sk”.

Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie. 

2.) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva 

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je vystavenie faktúry ktorý zároveň slúži ako doklad k objednanému tovaru). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými  podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné  podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným  uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Tieto  obchodné podmienky budú doručené kupujúcemu spolu so záväzným potvrdením  objednávky zo strany predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej  zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným  spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane,  predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom  postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť, alebo celú sumu kúpnej ceny,  bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet a k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde. 

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku je možno zrušiť pred  jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred  expedíciou a bude už expedovaná, môže byť od objednávateľa požadovaná náhrada  nákladov spojená s expedíciou tovaru vo výške 24€ bez DPH za celú objednávku. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný  elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého číselne označeného skladu je predpokladaná dodacia lehota tovaru. Pri každej  položke je zobrazené, či je tovar na sklade, alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade nie je možné vytvorenie objednávky (objednávok).

Kupujúci potvrdzuje, že je osobou staršou ako 16 rokov. 

Kontrola zásielky pri prevzatí od prepravcu 

Prosíme o kontrolu zásielky pri prevzatí tovaru. Poškodenú zásielku odporúčame  nepreberať.

Akékoľvek poškodenie vonkajšieho prepravného tovaru si treba všimnúť ihneď pri  prevzatí balíka za prítomnosti kuriéra. 

V prípade, že sa rozhodnete poškodený balík prevziať, je nutné ihneď s kuriérom  spísať zápis o škode. Zápis o škode nie je možné spísať spätne, pretože už nie  je preukázateľné, že k poškodeniu skutočne došlo následkom prepravy, a nie  až následnou manipuláciou príjemcu. Zjavné porušenie alebo poškodenie tovaru si treba  všimnúť najneskôr pri doručení zásielky. O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate  obsahu zásielky musí byť na mieste spísaný "Zápis o škode". 

Storno objednávky 

Ak urobíte storno objednávky pred jej expedíciou, považujeme objednávku za zrušenú. Následné vám do mailu príde vystavený dobropis k faktúre (ak bola už faktúra vystavená). Storno môžete poslať e-mailom na (info@pneudrive.sk) prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné  uviesť Vaše meno, a číslo objednávky prípadne tovar aký ste si objednali.

3.) Ceny 

 Všetky ceny sú zmluvné. V online e-shope www.pneudrive.sk sú vždy aktuálne  a platné ceny v mene Euro (EUR) s výnimkou prípadov, pri ktorých dôjde k uvedeniu  chybnej ceny viď ustanovenia nižšie v tomto článku. 

Ceny uvedené pri jednotlivých produktoch sú konečné, t. j. vrátane DPH, prípadne  všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí kupujúci zaplatiť, aby získal tovar, to sa  však netýka prípadných poplatkov za dopravu, dobierku a nákladov na komunikáciu  prostriedkami na diaľku, ktoré sú uvedené až v rámci tzv. nákupného košíka, a ich výška  sa odvíja od voľby Kupujúceho.

Kupujúci však berie na vedomie, že konečné ceny produktov sa uvádzajú po zaokrúhlení  na celé eurá v súlade s príslušnými právnymi predpismi, v špecifických prípadoch tak  môže v konečnom súčte všetkých zakúpených produktov dôjsť k nepatrnej odchýlke  od takto uvedenej kúpnej ceny, čo je dané práve v dôsledku zaokrúhlenia na celé eurá.  Podrobný rozpis kúpnej ceny, vrátane centov, je vždy uvedený v košíku kupujúceho. 

Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, keď nedôjde k uzatvoreniu zmluvy  medzi Marta Štefancová a kupujúcim, a to najmä v prípade, keď kupujúci  objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku systémovej chyby interného informačného  systému www.pneudrive.sk či pochybenia personálu internetového obchodu pneudrive.sk 

V takom prípade je prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk     (Marta Štefancová) oprávnená od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo kupujúci dostal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku, o čom prevádzkovateľ internetový obchod www.pneudrive.sk. kupujúceho bez zbytočného odkladu informuje. Príklady, kedy môže dôjsť  k chybne zverejnenej cene sú najmä nasledovné: 

• cena tovaru je na prvý pohľad nesprávna (napr. nezohľadňuje nákupnú cenu  či obvyklú cenu tovaru); 

• pri cene tovaru chýba alebo je navyše jedna alebo viac cifier; 

• zľava na tovar presahuje 50% bez toho, aby tovar bol súčasťou zvláštnej  marketingovej kampane či výpredajovej akcie označenej špeciálnym symbolom a inzerujúcej zodpovedajúcej výške zliav. 

• Marta Štefancová upozorňuje, že informačný systém www.pneudrive.sk

uvádza aj pri tovare sa zjavne chybnou cenou automaticky informáciu,  že ide o tovar zľavnený, resp. o tovar vo výpredaji a pod. V prípade pochybností,  či je tovar skutočne zľavnený alebo či ide o zjavnú chybu v cene tovaru je preto  kupujúci povinný kontaktovať prevadzovateľa internetového e-shop www.pneudrive.sk a to buď mailom na info@pneudrive.sk, alebo telefonicky na tel. číslo -421915745775 a informáciu o správnosti  ceny si overiť. 

Marta Štefancová si vyhradzuje právo vyhlásiť kúpnu zmluvu za neplatne  uzatvorenú, ak došlo k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo  z dôvodu

zásahu správneho alebo súdneho orgánu, o takomto postupe bude kupujúci  informovaný. 

4.) Druhy dopravy verejnými prepravcami: 

Tovar doručovaný prepravnou firmou GLS. 

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie  nebolo zjavné pri odovzdaní! 

Tovar doručovaný prepravnou firmou DPD. 

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie  nebolo zjavné pri odovzdaní! 

Tovar doručovaný Slovenskou poštou

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0, - euro. 

Cena nezahŕňa žiadne ďalšie služby, pretože ich Slovenská pošta neponúka. Pokiaľ  nebude kupujúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky.  Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné  doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a  predávajúci nemá žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. 

Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsobu dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí! 

POZOR! Pokiaľ je balík, alebo tovar viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná fólia,  uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie  predávajúci zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do doby dodania ktorá je uvedený pri každom sklade individuálne nakoľko sa niektoré sklady nachádzajú v zahraničí.

O odoslaní je kupujúci informovaný e-mailom.(prípadne si stav jeho objednávky vie overiť cez info@pneudrive.sk, alebo telefonicky na tel.čísle

+421 915 745 775

Objednávka kvôli hmotnosti pre prepravcu môže obsahovať maximálne 4ks pneumatík či iného tovaru na jednu objednávku.

 

Predajca (t.j. Marta Štefancová si vyhradzuje právo na stornovanie objednávky(objednávok) ak si zákazník nevyzdvihne do 14dni od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.)

 

3A.)Osobný odber

Osobný odber je možný ihneď po e-mailovom oznámený o pripravenom balíku na vyzdvihnutie najneskôr však do 14 kalendárnych dní od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.

 

Inak si predajca (t.j. Marta Štefancová si vyhradzuje právo na stornovanie objednávky(objednávok) ak si zákazník nevyzdvihne do 14dni od doručenia informácie do mailu o pripravenom balíku na prevzatie.)

5.) Záruka 

Na e-mailovú adresu kupujúceho je vždy po odoslaní tovaru do 48 hodín zaslaný doklad o kúpe spolu  s týmito obchodnými podmienkami. Záručná lehota začína plynúť dátumom  uvedeným na doklade a v zmysle §620 Občianskeho zákonníka jej dĺžka trvá 24 mesiacov.
V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o počet dní od objednania tovaru do doručenia tovaru zákazníkovi. ako náhrada za čas dopravy. 

6.) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie 

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len  "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez  zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa  požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup  možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci, alebo od zmluvy  odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel,  alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou,  ktorý sa prejaví v priebehu dvanástich mesiacov odo dňa prevzatia  veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci,  alebo pokiaľ predávajúci nepreukáže opak. 

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

7.) Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy 

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v  internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia  tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a, jednoznačne voči  predávajúcemu vyhlási, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu  nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť predávajúcemu oznámené najneskôr  posledný deň 30 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže  byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od  oznámenia.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania  tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do  30 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej  zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo  spotrebovaný či opotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu  toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnej cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu  preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu  cenu. 

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať  svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru  

(náklady na prepravu a pod). 

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv: 

- na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím  lehoty 30 dní od prevzatia plnenia; 

- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu  nezávisle na vôli predávajúceho; 

- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu,  ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu; na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich  originálny obal; 

- na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii. 

8.) Doručenie a dodacie podmienky 

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo  zmeny. 

Ak je to možné, všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak  predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú. 

Ako postupovať pri vrátení tovaru: 

o Pripravte zásielku podľa popisu nižšie. 

o Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie  vami zvoleným prepravcom. 

Ako zásielku pripraviť 

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v  stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím  použite baliacu fóliu, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k rozbaleniu balíkov.(balíka)Neposielajte tovar na dobierku,  odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet  (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 14 pracovných dní od obdržania  zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre  reklamácie!).

 

9.) Spôsoby úhrady 

Spôsob platby je možne si vybrať až po vyplnený dopravy prípadne ak si zvolíte tovar prebrať až na výdajnom mieste. Všetky spôsoby platby okrem dobierky sú zahrnuté v cene dopravy, ktorá je účtovaná 0,90€ s DPH za celu objednávku.

-platba prevodom na bankový účet - pri výbere tejto možnosti obdržíte všetky potrebné údaje k platbe na e-mail ktorý ste zadávali do objednávky.

Tovar budeme expedovať prípadne zasielať vám ho z externého skladu po obdržaní platby na náš bankový účet.

-dobierka - objednaný tovar vám zašleme prepravnou spoločnosťou a až pri prevzatí tento tovar uhrádzate v hotovosti, alebo platobnou kartou ak prepravca disponuje takouto možnosťou.

10.) Bezpečnosť 

Pri platbe prepravnej spoločnosti platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú  bránu s protokolom 3-D secure , podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné  informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné  informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru). 

11.) Reklamácie 

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, prípadne prejavuje známky iného poškodenia.

postupujte  podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu  

odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. týchto obchodných podmienok. 

12.) Reklamačný poriadok 

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť  odovzdané na posúdenie ihneď po zistení problému, musia byť čisté a s náležitými  dokladmi a popisom problému, prípadne označeným miestom problému. 

Predajca čo je v tomto prípade Marta Štefancová (Pneudrive) nenesie zodpovednosť za spôsobenú škodu pri prevádzke predaných produktov taktiež nenesie finančnú zodpovednosť za spôsobenú škodu v prípade reklamácií (vyzutie a obutie pneumatík z disku a na disk).

-Výrobca tovaru si vyhradzuje právo na možné už neopraviteľné poškodenie tovaru pre zistenie problému k danej reklamácií a to buď na povrchu, alebo v samotnom produkte.

Ako postupovať 

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite  výrobok na adresu  - “Marta Štefancová, ul. Bardejovská zábava 3732, 085 01 Bardejov”.  Preprava je hradená stranou predávajúceho. Len čo budete vedieť kedy a kde zásielku  budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane  príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri  dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe.(Faktúru) Vždy prosím použite baliacu fóliu tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k ďalšiemu poškodeniu tovaru prípadne rozbaleniu balíka (balíkov). Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar  prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Prosíme ponechať si vyplnenú kópiu reklamačného protokolu. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu  prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude  vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré  nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných  vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených  vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani  poskytnutá záruka. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné  konanie a manipulačné poplatky vo výške 24€ bez DPH. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom,  prípadne telefonicky. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii  balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním  obchodných podmienok. 

13.) Poskytnutie zľavy

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.pneudrive.sk si vyhradzuje právo na akékoľvek dodatočné zľavy z dopravy svojim vybraným registrovaným partnerom.

Prevádzkovateľ internetového e-shopu www.pneudrive.sk (Marta Šetfancová)

Obchodné podmienky sú platné od 24.4.2024 až do odvolania. 

Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné  obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.